REGULAMIN ŚWIADCZENIA USŁUG WIZAŻOWYCH
Obowiązuje od dnia: 02.03.2021
§ 1
Postanowienia ogólne
- Niniejszy regulamin, zwany dalej „Regulaminem ”, określa dokładne zasady korzystania z usług świadczonych przez Martę Wierzbicką zwaną dalej „wizażystą”.
- Wizażysta świadczy Usługi wyłącznie po wcześniejszej rezerwacji terminu.
- Klienci Wizażysty mają obowiązek zapoznania się z Regulaminem przed rezerwacją wizyty na usługi u Wizażysty.
- Regulamin wraz z opisem Usługi stanowi umowę na świadczenie usług.
§ 2
Definicje
- Klient – oznacza osobę fizyczną, pełnoletnią, która ukończyła 18 lat i posiada pełną zdolność do czynności prawnych.
- Osoba niepełnoletnia - klient, który nie ukończył 18 lat i korzysta z usług Wizażysty za zgodą ustną lub pisemną, rodzica/opiekuna prawnego.
- Regulamin – oznacza niniejszy Regulamin sporządzony przez Usługodawcę.
- Wizażysta - oznacza usługodawcę świadczącego usługi mobilne w umówionym z klientem miejscu.
- Usługa/Makijaż – oznacza usługę świadczoną przez Usługodawcę na rzecz
Klienta.
- Zadatek – forma zabezpieczenia rezerwacji wizyty w danym terminie.
- Usługodawca – oznacza:
Marta Wierzbicka, NIP: 8982263810 REGON:388215636
zgodnie z systemem Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej.
Dane kontaktowe: adres e-mail: martawierzbickamakeup@gmail.com, numer telefonu: +48 607 179 103
§ 3
Obowiązki klienta
- Klientem Wizażysty jest osoba pełnoletnia lub niepełnoletnia za zgodą opiekuna prawnego. W przypadku osoby niepełnoletniej Usługodawca jest uprawniony do żądania przed wizytą przedłożenia stosownej zgody opiekuna prawnego oraz do odmowy świadczenia Usługi, w przypadku braku takiej zgody.
- Klient jest zobowiązany do podania informacji na temat swojego stanu zdrowia, jeśli jest to konieczne do podjęcia decyzji o wykonaniu określonej usługi oraz podpisania oświadczenia o prawdziwości podanych informacji.
- Klient jest zobowiązany do natychmiastowego powiadomienia Usługodawcy
o pogorszeniu swojego stanu zdrowia podczas wykonywanego Usługi.
- Klienci powinni przychodzić na umówioną wizytę bez osób towarzyszących.
- Klient powinien stawić się w uzgodnionym z Wizażystą miejscu maksymalnie na 2 minuty przed rozpoczęciem Usługi, ale nie wcześniej niż 15 minut przed rozpoczęciem usługi.
- O każdym potencjalnym spóźnieniu, Klient powinien poinformować Wizażystę telefonicznie co najmniej 30 minut przed rozpoczęciem usługi.
- Wizażysta dopuszcza spóźnienie Klienta do 10 minut, po tym czasie usługa zostanie odwołana lub skrócona. Każdy przypadek spóźnienia rozpatrywany jest indywidualnie przez Usługodawcę.
- W przypadku uporczywego odwoływania wizyt przez Klienta w terminie późniejszym niż dozwolony niniejszym regulaminem albo niestawiania się na umówioną wizytę bez odwołania wizyty we wskazanym terminie więcej niż 2 razy, Usługodawca jest uprawniony do odmowy świadczenia lub rezerwacji kolejnej wizyty danemu Klientowi.
- Klien zobowiązany jest do stawienia się na umówioną wizytę bez osób trzecich.
§ 4
Cennik
- Usługodawca świadczy usługi znajdujące się w aktualnym cenniku usług dostępnym na stronie www.wierzbickamakeup.pl/cennik
- Klient przed wyborem Usługi może zapoznać się z jej opisem, przewidywanym czasem trwania oraz ceną.
§ 5
Rezerwacja wizyt
- Usługodawca prowadzi rezerwację i zapisy na wizyty poprzez stronę internetową wierzbickamakeup.pl, email martawierzbickamakeup@gmail.com lub przez telefon pod numerem +48 607 179 103.
- W przypadku wybrania przez klienta opcji płatności na miejscu Usługodawca wymaga wpłaty przez Klienta Zadatku na wybrane usługi:
-
50 PLN dla jednorazowych usług makijażu, stylizacji brwi
-
200 PLN dla usługi makijaż ślubny + próbny
-
300 PLN dla usług pakiet makijaż ślubny
- Nieprzystąpienie do Usługi w umówionym terminie bez wcześniejszego odwołania wizyty uprawnia Usługodawcę do zatrzymania wpłaconego przez Klienta Zadatku. Odwołanie wizyty w terminie późniejszym niż 14 dni od wpłaty Zadatku uprawnia Usługodawcę do zatrzymania wpłaconego przez Klienta Zadatku.
- Dla celów niniejszego Regulaminu, “Siła Wyższa” oznacza jakiekolwiek zdarzenie poza kontrolą Wizażysty, w tym m.in. zdarzenie losowe, epidemię i pandemię, wojnę, powstanie, rozruchy, zamieszki, akty terroryzmu, pożar, wybuch, powódź, kradzież istotnego sprzętu, umyślną szkodę, strajk, lock-out, warunki atmosferyczne, akty i regulacje organów administracji państwowej lub samorządowej, choroba osoby wykonującej zabieg. Wizażysta nie będzie ponosić odpowiedzialności wobec Klienta za niewykonanie jakichkolwiek obowiązków wynikających z niniejszego Regulaminu w zakresie, w jakim będzie to spowodowane wystąpieniem Siły Wyższej. W takiej sytuacji Klient zostaje umówiony na inny dostępny termin, otrzyma zwrot wpłaconego Zadatku lub otrzyma voucher w wysokości wpłaconego Zadatku do wykorzystania zgodnie ustaloną datą ważności.
- W przypadku realizacji Usługi Zadatek podlega zaliczeniu na poczet ceny Usługi wykonywanej dla Klienta. Ostateczna cena rozliczona po wykonaniu Usługi zostanie pomniejszona o wysokość wpłaconego Zadatku.
§ 6
Płatności
- W przypadku wybrania przez klienta opcji płatności na miejscu klient jest zobowiązany do zapłaty za wykonane Usługi niezwłocznie po wykonaniu Usługi.
- Wizażysta udostępnia następujące sposoby zapłaty:
- Gotówka
- Karta płatnicza
- Przelew tradycyjny
- Zapłata za pośrednictwem systemu Przelewy24
- W przypadku wybrania przez klienta opcji płatności na miejscu cena za wykonaną Usługę zostanie pomniejszona o wpłacony uprzednio Zadatek.
- Usługodawca zastrzega sobie prawo do wprowadzenia tymczasowych promocji, bonów podarunkowych czy pakietów usług. Zasady dotyczące ich zakupu oraz czasu trwania, zostaną uregulowane w odrębnym załączniku do niniejszego Regulaminu.
§ 7
Standardy Wizażysty
- Usługodawca oświadcza, że wszyscy pracownicy są odpowiednio przeszkoleni, posiadają aktualne badania zdrowotne a Usługi wykonują na najwyższym poziomie oraz z należytą starannością.
- Pracownik przed przystąpieniem do realizacji Usługi, zobowiązany jest przygotować odpowiednio swoje stanowisko pracy oraz zadbać o odpowiednią dezynfekcję wykonywaną przed każdym klientem.
- Wizażysta używa jednorazowych aplikatorów oraz zdezynfekowane akcesoria i narzędzia.
- Wizażysta używa preparatów do dezynfekcji zgodnych z wymogami sanepidu.
§ 8
Obowiązki Usługodawcy
- Usługodawca przed wykonaniem Usługi jest zobowiązany:
- przeprowadzić z Klientem wywiad dotyczący jego oczekiwań oraz jego stanu zdrowia oraz odebrać od Klienta wypełnioną i podpisaną kartę
- do przedstawienia Klientowi ewentualnych przeciwwskazań do wykonania Usługi oraz ewentualnych zaleceń po usłudze,
- do przestrzegania zasad higieny i bezpieczeństwa podczas wykonywania Usług,
- Usługodawca zastrzega sobie prawo do zmian w Regulaminie i poinformowania o nich Klienta przed zapisem na wizytę, z ważnych przyczyn to jest np.: zmiany przepisów prawa, zmiany sposobów płatności, zmiany w świadczeniu usług –
w zakresie, w jakim te zmiany wpływają na realizację postanowień niniejszego Regulaminu. Nowy regulamin wchodzi w życie z dniem wprowadzenia zmian.
§ 9
Reklamacje
- Klient ma prawo do złożenia reklamacji Usługi. Do zgłoszenia reklamacji konieczne jest udowodnienie wykonania Usługi przez Wizażystę np. poprzez posiadany paragon.
- Klient reklamację powinien złożyć pisemnie na adres e-mail martawierzbickamakeup@gmail.com lub poprzez list polecony wysłany na adres Łukasiewicza 15/17, 50-371, Wrocław
- Reklamacja musi zawierać dane osobowe Klienta umożliwiające jego identyfikację oraz zapewnienie kontaktu, opis przyczyny reklamacji wraz z zakresem żądań oraz dokumentację fotograficzną dotyczącą powodu reklamacji.
- Usługodawca rozpatrzy reklamację w ciągu maksymalnie 14 dni od jej przyjęcia
i poinformuje Klienta na podane dane kontaktowe.
§ 10
Dane osobowe
Administratorem danych osobowych Klientów jest Marta Wierzbicka, Łukasiewicza 15/17, 50-371, Wrocław
Z Administratorem ochrony danych można kontaktować się pocztą elektroniczną pod adresem e-mail martawierzbickamakeup@gmail.com
Dane osobowe Klientów pozyskane w związku z korzystaniem z usług Wizażysty, będą przetwarzane w następujących celach: w celu komunikacji z klientem (otrzymywanie za pośrednictwem telefonii komórkowej i poczty elektronicznej informacji dot. planowanych wizyt) oraz w celu wykonania usługi.
Podstawą prawną przetwarzania danych Klientów będzie: udzielona zgoda, niezbędność do wykonania umowy lub do podjęcia działań na żądanie Klienta przed zawarciem umowy, niezbędność do wypełnienia obowiązku prawnego ciążącego na administratorze, niezbędność do celów wynikających z prawnie uzasadnionych interesów realizowanych przez administratora np. takich jak udzielania odpowiedzi na pisma i wnioski Klientów.
Dane Klientów mogą być przekazywane następującym podmiotom: procesorom (podmioty przetwarzające) w związku ze zleconymi przez Martę Wierzbicką działaniami, podmiotom uprawnionym na podstawie przepisów prawa, podmiotom kontrolnym i nadzorczym, organom egzekucyjnym, firmom kurierskim, które będą dostarczać przesyłki do Klientów, kancelariom prawnym, którym np. Marta Wierzbicka zleciła prowadzenie postępowania. Dane Klientów będą przekazane do państwa trzeciego (np. USA) w związku z prowadzonymi działaniami na Facebooku oraz Instagramie.
Okres przetwarzania danych osobowych Klientów jest uzależniony od celu w jakim dane są przetwarzane. Okres przez który dane osobowe będą przechowywane jest obliczany w oparciu o następujące kryteria: przepisy prawa, które mogą obligować Martę Wierzbicką do przetwarzania danych przez określony czas (np. dane nt. faktur przechowujemy przez 5 lat od końca ostatniego roku rozliczeniowego), okres, który jest niezbędny do obrony interesów Marty Wierzbickiej, oraz okres na jaki została udzielona zgoda.
Ponadto, informujemy, że Klienci mają prawo do: żądania dostępu do danych osobowych ich dotyczących sprostowania ich danych, żądania uzupełnienia niekompletnych danych osobowych, w tym poprzez przedstawienie dodatkowego oświadczenia, usunięcia ich danych lub ograniczenia ich przetwarzania, wniesienia sprzeciwu wobec dalszego przetwarzania ich danych osobowych przeniesienia ich danych osobowych Jednak w wyjątkowych sytuacjach dane nie mogą być usunięte natychmiast. Są to:
- dane, które są niezbędne do realizacji usługi i ewentualnego okresu reklamacyjnego,
- dane co do których istnieją podstawy prawne, aby mimo tego kontynuować przetwarzanie,
- dane przetwarzane w zgodzie z innymi przepisami prawa.
Klienci mają prawo do cofnięcia wyrażonej zgody w dowolnym momencie. Wycofanie zgody nie ma wpływu na zgodność z prawem przetwarzania danych, którego dokonano na podstawie udzielonej zgody przed jej cofnięciem.
W przypadku wątpliwości co do prawidłowości przetwarzania danych osobowych przez Martę Wierzbicką Klienci mają prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego. Wszelką korespondencję w sprawach związanych z przetwarzaniem a danych osobowych prosimy kierować na adres Administratora z tematem “Dane osobowe” na skrzynkę martawierzbickamakeup@gmail.com
Dane osobowe Klienta przetwarzane są zgodnie z w.w. treścią i w celach wskazanych w w.w. klauzuli informacyjnej, z którą Klient również zapoznaje się podczas pierwszej usługi.
§ 11
Postanowienia końcowe
- Każdy Klient ma prawo wglądu do Regulaminu, cennika oraz certyfikatów, na które powołuje się Usługodawca co do własnego doświadczenia.
- Za wszelkie uszkodzenia wyposażenia Wizażysty, Klienci odpowiadają bez ograniczeń zgodnie z art. 415 kodeksu cywilnego. Za uszkodzenia spowodowane przez osoby niepełnoletnie odpowiedzialni są ich ustawowi przedstawiciele.
- Wszelkie spory wynikające ze świadczonych Usług winny być w pierwszej kolejności rozwiązywane polubownie. W przypadku niedojścia do porozumienia spory będą rozstrzygane przez sąd właściwości ogólnej.
- Jeżeli którekolwiek z postanowień niniejszego regulaminu zostałoby uznane za nieważne, niezgodne z przepisami prawa lub niewykonalne zostanie ono wyłączone
z postanowień niniejszego regulaminu, które to w dalszym ciągu będą obowiązywać w najszerszym, dopuszczalnym przez prawo zakresie.